SVAR FRÅGESTUND..

1. Anonym
Äger Vintrosa?
Svar: Ja det kan man väl säga, jag har ju vart där 2 gånger förut och jag kan säga att personerna där är helsköna! Tycker jättemycket om Vintrosa!

2. Gissa det du!
Vem är calläääähh?
Svar: Haha en galet härlig kille ifrån Vintrosa som man bara måste tycka om. Helsjuk humor och verkligen asrolig, en kille jag måste få träffa snart!

3.  Anonym
Är du kär just nu?
Svar: Helt ärligt så vet jag inte. Det är ingenting jag vill vara men är väldigt osäker på om jag är det eller inte.

4. Anonym
Är du kär?
Svar: Kolla frågan över!

5. Anonym
Oskuld?
Svar: Ja.

6. Anonym
Hur var första gången du hade sex och vem var det med?
Svar: Jag har inte haft sex än.

Resten av alla frågor som kom in var helt totalt onödiga så tog bort dom.. Men hoppas att det blev bra såhär! Inte så många frågor men så äre. Men ska sova nu så skriver mer imorgon!
Puss och gonatt sötnosar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0