Kvällens händelser..

Har suttit och pluggat so hela kvällen sen jag kom hem från fotbollen. Har prov på första världskriget imorgon.. wish me luck cuties, hihi ;) ♥ Nej men jag som vill bli polis när jag blir stor måste ha just historian med mig så måste plugga som ett as för att få bra betyg på det här, måste verkligen höja mig!
Men iallafall så tar jag tåget mot Märsta imorgon efter skolan för att säga hejdå till min älskling som åker till Kroatien på lördag. Jag kommer att sakna honom så sjuuuuuuuuuukt mycket, kommer att bli svårt att vara borta från honom helt i en och en halv vecka, redan svårt att vara borta från honom i vå dagar.. Usch.
Aja, jag håller på att ladda ner O.C just nu så jag har något att kolla på i helgen då jag är helt forever alone typ. Så på något sätt måste man ju sysselsätta sig!
Ska duscha nu, skriver sen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0