KUNGLIGT

ÅÅ fick nyss prata med älsklingen, saknar honom redan så grymt mycket! Gud vad glad jag blev av att höra hans röst igen, hihi ;)

Nej men jag kom hem för snart 2 timmar sen, sitter och dunkar musik för fullt medans Filip min bror fixar tacos, mums! :D Matchen imorgon är inställd också så jag åker med mandis till Gävle för att se finalen mellan Brynäs och Skellefteå, ska bli super mysigt verkligen för har inte vart med amanda på evigheter! Lycka :D
Är på jättebra humör även fast hjärtat åkte idag, så mycket annat bra hände idag så blev på jättebra humör! Jag och August har även 2 månader idag, grattis till oss :) :rolleyes:
Ska ladda in lite bilder från kameran och mobilen så ni får lite nya pics, blir typ jätte bra. Lite annat kommer lite senare ikväll också, en fråga till exempel. Men mer om det senare ;) PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0