Jag kommer att sakna dig..

Jag vaknade ca vart i fem nu och insåg att snart åker min älskling till Kroatien så jag sitter vaken nu tills han ringer mig och säger hejdå tills han och jag kan prata normalt igen om 8 dagar då han kommer hem igen.. Som jag kommer sakna honom, jag kommer börja gråta precis innan han lägger på.. ååååååååååååååååå.
Aja, jag kommer att gå upp igen när jag har somnat vid typ nio tiden för att fixa mig och åka in till Gränby Centrum för att dela ut reklam, jag viiiiiiill inte. Men bara att göra det eftersom att det är med fotbollslaget..
Men ska vänta tills älsklingen ringer, vill att han ska ringa nu nu nu! Jag kommer att sakna dig så något otroligt.. :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0