IT'S JUST A FEELING.

känslan som man får när man inser att man har gjort något dumt även fast man känner att det var det man ville. Det jag ville göra spårade ur totalt och allting känns bara jättefel, hur ska jag bete mig i ett sånt här läge?
Det som hände betöd ingenting, det var liksom bara någonting som hände bara för att, det var liksom ingen som ville detta på riktigt. Jag känner mig som en riktig idiot just nu och ska lägga mig i mjukiskläder med en kopp te och bara dö framför en dum film.

Fuck my life pårikrigt, det här trodde jag aldrig.


Förlåt för dålig uppdatering igår men var inne i stan och sen drog jag hem till linnéa. Bilder från dagarna kommer sen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0