JUST A BIG BAD FEELING

Sitter i sängen med täcket över mig och datorn i knät och myser till, Mitt stora feta grekiska bröllop. Super mysig film verkligen!
Har precis sett på gladiatorerna och där kan man säga muskler, påriktigt! Man får ju nästan orgasm bara av att kolla på dom.. Hihi ;) Men sååå är det. Så alla killar som ser det, nu har ni ett nytt mål du bör uppnå! ;)

Imorgon är det handbollsmatch igen och jag är så gaaalet taggad till det, har inte spelat handboll på två veckor nu så nu är det verkligen dax att sätta igång igen! 




Varje val jag försöker att göra ber jag för att det ska gå i rätt väg, men ibland så känns det bara hopplöst att jag ens försöker.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0