BILDER OCH ORD

Hej bloggen! Klockan är 02:08 och jag tänkte lägga ut min helg och sådär i text och bilder faktiskt! Först i Lördags gick jag upp kvart i sju för att jag skulle åka till Märsta med Amanda och helen för att kolla på handboll, Upplands laget pojkar 96. Vi hade värsta flyt med bussar och tåg och allt så tog oss dit på nolltid och det händer verkligen inte ofta! Iallafall så hade vi superkul hela dagen med mycket killspan från iallafall Amanda och min sida eftersom att Helen har kille och sen väldigt mycket skratt måste jag säga. Jag tog massor av bilder på när pojkarna spelar match men vågar inte riktigt lägga ut dom bilderna eftersom att jag inte har någon aning om ifall dom tycker att det är okej.. Men iallafall så på söndagen så åkte jag och damerna till Sala för att spela match mot Sala. Det gick åt helvete och det kändes som att ingenting funkade över huvud taget. Sen så hade jag och Helen planerat att kolla på när hennes kille spelar fotbollscup och sen kolla på en handbollsmatch i Sävja men när vi kommer till diös för att kolla på fotbollen så hade deras lag redan åkt ut i semifinalen och hennes kille var påväg hem redan så vi drog oss till bussen och iväg till Sävja då vi upptäcker när vi kommer dit att ingen är där. Ringer en vän som spelar i ett av lagen och han säger då att matchen har tidigare lagts till klockan tre så alla hade redan hunnit dragit. Så där står vi som två idioter som fryser och bara vill komma där ifrån så vi hoppa på bussen till stan igen och hamnade på subway och käka till min mamma kom och hämtade mig för att sedan dra oss till min morfar. Såhär kan en vanlig helg se ut för mig med helen, roligt men väldigt oflyt med allt! haha. Där fick ni min helg i lite kortfattade meningar och nu ska jag gå och lägga mig för jag är dööötrött.. Gonatt bloggen!





Plasten på "staketet" eller vad man ska säga är smutsigt och det är därför vi ser så smutsiga ut i ansiktet! Annars tycker jag att vi är väldigt fiiiiiiiiina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0