PROFILBILD

Behövdes inte! Det funkade nu, efter att jag har försökt i ett halv år nu.. haha! Men nu fick jag problem med headern för att den flyttades, asså FML. Det här har aldrig fungerat bra för mig.. Aja, tror att jag sa ta hjälp utav sarah carlsten istället för 50 kr. Hon gör as snygga designer! Hennes blogg - http://www.sarahcarlstens.blogg.se .

Jag ligger här i sängen nyduschad och klar för att gå till skolan imorgon, har varit jättenajs med lov verkligen då jag har spenderat hälften av lovet till att vara med älsklingen. Han lämnar ju mig och åker till kroatien på lördag i 8 dagar :( kommer då inte klara mig och kommer klart att bryta ihop.. *Sad :(* Men iallafall för att få humöret lite så tänker jag bjuda hit handbollstjejerna i helgen då pappa inte är hemma, så helt själv med brorsan som jag tänker skicka hem till mamma eller någon kompis, så all alone i helgen ;) Kommer bli asnajs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0