GLAD PÅSK!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
Glad påsk på er mina fina! Jag har fått massor av godis så jag håller på att spy och jag har ätit alldeles för mycket! Men det tillhör ju faktiskt påsken, right? ;)
Iallafall så sitter jag hemma all alone med mina brorsor och lyssnar på musik och bara chillar. Pojkvännen är ju på cup så jag får klara mig utan honom enda tills på måndag, good luck.. Jag saknar honom så :'( Det finns ju inget bättre än att krypa ner i soffan och mysa med älsklingen framför en bra film, ellerhur girls? ;)
Jaja, ska sätta mig i mjukiskläder framför tvn med massa gottis saker och hitta någon bra film medans jag ändå kan ;)


image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0