BALKLÄNNING

Jag har alltid sagt att jag skulle vilja ha en fin långklänning till balen och jag ska nog köra på det. Men en kompis hittade en sida som heter jenjenhouse.com som har asfina klänningar verkligen! Men jag undrar ifall någon vet något om den sidan är fake eller inte? Hittar ingenting om att den skulle kunna vara det men vill vara säker liksom.. Skulle vara tacksam för svar!
Sen til den stora frågan.. VILKEN KLÄNNING? Asså jag har beslutsångest redan nu för jag har ingen aning om vilken färg eller om jag verkligen ska ha långklänning, vad tycker ni? Blir någon av dessa klänningar bra eller inte? Vill ha en klänning som man syns i men ändå inte förmycket.. Asså ååååååååå beslutsångest!







Kommentarer
-

den undre är riktigt snygg!

2012-04-10 @ 16:11:49
Anonym

den översta skulle vara skit fin på dig, kör på den :) sidan är äkta :)

2012-04-10 @ 16:53:48
Emma

Den ljusblåa var finast :)

2012-04-10 @ 17:58:59
URL: http://placeforcurls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0